כבד שומני וטיפולי פוריות

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

04/01/2005 | 14:44 | מאת: דליה

שלום רב. אני בת 27 בריאה בד"כ למעט שחלות פוליצסטיות בליווי בעיות ביוץ והשמנה. לאחרונה נתגלה אצלי כבד שומני [באולטראסאונד] בעקבות עליית איניזמים GOT ו- GPT - כפול מהנורמה]. מזה 4 חודשים אני בדיאטה ללא שומנים/סוכרים/לחם וירדתי טוב במשקל ובמקביל תה לניקוי הכבד, תרופה הומאופטית בשם נוקסוומקה ודיקור סיני אך כלום לא עזר ורמת האינזימים עדיין גבוהה. הבעיה היא שאני רוצה להמשיך טיפולי פוריות אך רופא הנשים טוען שאין להרות/לקבל טיפול עד שהבעיה מסתדרת. 1. לאחרונה אף סובלת מלחץ דם מאד גבוה על אף שירדתי במשקל 2. האם ייתכן קשר לעובדה כי במשך שנה טופלתי באיקקלומין לגרימת ביוץ? יצוין שאני בהפסקה כבר 3 חודשים. 3. האם כעת נטילת איקקלומין או זריקות לגרימת ביוץ אסורות? רופא הנשים טוען שאסור והבעיה שאני כבר שנתיים וחצי מנסה להיכנס להריון בעזרת איקקלומין ורוצה כבר לעבור לזריקות. אודה על קבלת עצתך וסליחה על האורך.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אין ספק שהתמונה הקלינית שתיארת קשורה בטיפול שקיבלת-וצודק רופא הנשים שאינו רוצה להמשיך בטיפול עד להיעלמות התלונות וממצאי המעבדה. חייבת לעבור ניקוי גוף יסודי -עיי דיאטת צום -לפני שמתקדמים קדימה. דר דיין

22/08/2006 | 23:09 | מאת: מאירה

לצערי את מתארת מהלך מאוד דומה לשלי . טיפולים לא רק באיקקלומין,זריקות ועוד.. לא IVF .. לצערי הרב כפי שהדברים מתנהלים לא תמיד מתבצעות כל הבדיקות בצורה רצינית ואיקקלומין הוא לא פתרון קסם לכולן. לכן אני מציעה קודם לנקות את הגוף להרגע מאוד מאוד ! אני מאוד חוששת להשאיר הטלפון שלי אבל מאוד רוצה לעזור אז אולי דרך האתר תנסו לחזור אלי. הצלחתי להרות לאחר שהפסקתי עם הטיפולים אבל לצערי "הפלתי" ועד היום אני מאמינה שלא הייתי צריכה לבצע ההפלה המלאכותית .דבר נוסף השמנתי מאוד היום אני מתוסכלת ללא ילד ועם עודף משקל. גם רופאי הבכיר הגיע למסקנה שאולי לבד אני יודעת לעשות זאת יותר טוב ולא תמיד הרפואה יכולה לתמוך . רעיונות נוספים אם תשאירי טלפון או נייד או כתובת E-MAIL . אני מתכוונת לפעול בצורה מאוד משמעותית אני מתייסרת שרופאים מנצלים את מצוקתנו ורצוננו לעובר אבל מתייחסים לכל אחת מאיתנו כאילו הינה חפץ . לא רק הבדיקות הסטנדרטיות יש הרבה מעבר. בכל זאת החלטתי להשאיר את כתובת ה E-MAIL על מנת לעזור .

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת