שוב על מגרנות

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

27/01/2005 | 12:58 | מאת: עינת

אני סובלת ממגרנות בתדירות גבוהה מאוד מזה כ15 שנים. התחלתי בפרופנולול, כשהפסיק לעבוד עברתי לאחרונה לטופמקס, אך תופעות הלוואי (מערכת העיכול, שלא לדבר על המחיר הגבוה)- אינן מוצאות חן בעיני. תוך כדי כך ניסיתי את שלל הNSAIDS הקיימים, האחרון שעבד היה אופטלגין נוזלי, הפסיק לאחרונה גם במינון הגבוה האפשרי. וכמובן כל האמטרקס וחבריו. רילרט שהוא היחיד שאני יכולה לסבול מרדים אותי לחצי יום, ואז מפסיק לעזור. עם הטופמקס אני סובלת ממגרנות אחת לשבוע- שבוע וחצי, מחציתן מאפשרות לי המשך תקין של החיים, אך מחציתן גורמות לי להשאר במיטה ל2-3 ימים. ניסיתי גם דיקור ושיאצו דרך מכבי טבעי, שלדעתי הרעו את המצב. אך אני מרגישה שהגיע הזמן שאנסה שוב את הרפואה המשלימה, הפעם דרך מקום מקצועי יותר. אופציה נוספת ששקלתי הינה האופציה של הבוטוקס, אם כי עד כמה שהבנתי הנסיון בנושא הוא מועט. אשמח להמלצות או כל התייחסות שהיא. אני די מיואשת.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לדעתי,מדובר במחלה בעלת אופי סיסטמי-ואת מטפלת בה מזה שנים באופן סימפטומטי. יש לעשות בירור מקיף ושאלון ממצא על מנת לנסות ולפל בבעיה מהשורש. דר דיין

30/01/2005 | 08:56 | מאת: עינת

כיוון שניסיתי כבר את הדרך המשלימה, ונראה שהיא לא עזרה אלא להפך (למרות שעברתי אבחון)- דרך מכבי טבעי, אשמח אם תוכל להמליץ על מספר מרכזי טיפול שנחשבים לטובים יותר?

03/03/2005 | 20:11 | מאת: רינה

לכל מי שיכול לעזור אבקש עזרה דחופה מאז הפסקת המחזור, אני סובלת ממגרנות קשות לפעמים 3 פעמים בשבוע. נרק הרילרט עוזר לי אך זה מרדים אותי למשך יום שלם. האם יש פתרון כל שהוא תודה רינה

03/03/2005 | 20:33 | מאת: עינת

אם לא פנית עדיין לנוירולוג, מציעה שתעשי זאת בהקדם. כפי שציינתי אני בהודעתי, יש תרופות שנועדו למניעת ההתקפים מבעוד מועד- כמו הטופמקס, או הפרופנולול. התרופות האלו יכולות להוריד את תדירות ההתקפים ואת חומרתם. גם אני כמוך, לוקחת רילרט והולכת לישון. גרוע מכך, העייפות מחזיקה מעמד אחרי שהכדור מפסיק להשפיע על המגרנה, ואז אני יכולה לסבול משניהם במקביל... נו מילא, מתרגלים :) בלי התרופות המונעות הגעתי ל2-3 התקפים בשבוע בתקופות הרעות. איתן, התדירות ירדה בצורה מפתיעה. לא אידאלי, אבל הרבה יותר טוב מאשר קודם.

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת