חלבון בשתן

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

23/03/2005 | 21:10 | מאת: מורן

שלום! אני בת 17 ואני בביקורים חודשיים בבית חולים שניידר עקב בעיות בשתן הרופאים טוענים שיש לי כמות לא רגילה של חלבון בשתן והם טוענים שזה יפגע לי בכליות . יש לי גם בעיות של עודף משקל 30 ק"ג עודף אני רוצה לדעת מה המחלה הזאת מה ההשלכות שלה ואם יש לי אותה עקב בעיות השמנה ואיזה טיפול תוכל להציע לי. אני בטיפולים כבר שנתיים גיליתי את זה כאשר עשיתי בדיקות שתן ודם לביקור אצל לדיאטנית,ואיזה טיפול תוכל להציע לי אשמח אם תענו לי. תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום מצטער,חסרים לי המון פרטים. יש מס מחלות שמתבטאות בהופעת חלבון בשתן.מה רמת החלבון ל-24 שעות ,ומה שם המחלה. בלי זה לא אוכל להתייחס. דר דיין

09/04/2005 | 20:57 | מאת: בקי

שלום, אבי בן 51 ולאחונה סובל מכאבים חמורים באשכים. בדיקות ראשוניות העלו ממצאים המורים על לחץ דם גבוה וכן רמה מדאיגה של חלבון בכליות. הרמה שנמדדה היא - 700 מ"ג. אנו חוששים מאוד וקצת הולכים בערפל בכל מה הקשו לנושא. אבי בעל עודף משקל של כ 10 ק"ג ומעשן כרוני. כמו כן נמצא בלחץ נפשי כבד. אשמח לכל מידע רלוונטי באשר למהות המצאותו של חלבון בכליות, עד כמה הדבר מסוכן ומה עושים כדי לטפל בבעיה. ארצה לציין כי אנו גרים באילת וזוכים לביקורי מומחים באופן נדיר ביותר. האם יש צורך לפעול באופן עצמאי? תודה.

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת