שושנה

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

07/08/2005 | 09:19 | מאת: אתה

אני בת 50, רגל אחת עם בצקת קלה מאז ומתמיד, אך בשנתיים האחרונות הנפיחות גדלה, והתחילו להופיע "שושנים" ברגל זו אחת למספר חודשים שטופלו באנטיביוטיקה. במקביל, המחזור מתחיל לזייף, ולהופיע אחת ל-3 חדשים (לא יודעת אם יש קשר בין הדברים). כל השאר נראה תקין. לנפיחות אני גורבת גרבים אלסטיות, וזה עוזר מאוד. שאלותי הן: 1. האם יש מה לעשות לנפיחות, שימנע את הצורך בגרבים בללו? 2. מה כדאי לעשות כדי שהשושנים לא תחזורנה? בתודה!!!!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רק טיפול אחד קים והוא מאד יעיל זול וחסר תופעות לואי: טיפול בשקיות אוזון על הרגל הנגועה -מה שמביא לשיפור ניכר באיכות העור ומונע זיהומים חוזרים. דר דיין

10/08/2005 | 15:03 | מאת: אתה

תודה רבה על ההתיחסות, ונשארו לי עוד שאלות: 1. כרגע אין לי דלקת ברגל, האחרונה היתה לפני כחודשיים, העור נראה טוב. שאלת "מליון הדולר": איך מונעים את הדלקת הבאה, שלא תתרחש? 2. שקיות אוזון: מתי עושים את זה, כאשר יש התפרצות של דלקת בעור, או למניעה? האם זוהי פעולה שרופא עושה, או בטיפול עצמי? האם ניתן להחליף את השקיות במשחת אוזון? (קראתי עליה באתר שלך, שמן זית מעורב באוזון)- האם המשחה הזו יכולה גם למנוע חזרה של השושנה? האם היא לטיפול עצמי? 3. האם יש שיטה אחרת למניעת הבצקת ברגל, מלבד גריבת גרבים אלסטיות? בתודה מראש!!!!

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת