דלקת בערמונית

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

15/05/2006 | 00:49 | מאת: מיקי

ד''ר יוסף דיין היקר ! שמעתי אתמול בלילה על שיטת הטיפול שלך באוזון בדלקות בנרתיק ומאד התרשמתי מהגישה החיובית שלך. הבנתי לפני מספר חודשים שלחברה הקודמת שלי, שבמחיצתה חייתי מספר שנים, ושגם לחברה הנוכחית שלי היו זיהומים בנרתיק שלהם הן לא היו מודעות. את החברה הנוכחית שלי שלחתי לבדיקה בעקבות ריח רע מהנרתיק והסתבר שיש לה לטריכומונס (עוד מלפני שהכרנו..). כנראה שגם כתוצאה מזהומים אלו, אני סובל כבר שבע שנים מדלקות חוזרות ונשנות של הערמונית וספירת זרע גרועה ביותר. (1.3 מליון לסמ''ק). אני בן 40. עד כה לא הצלחתי להניע את אורולוגים שטיפלו בי לבצע בדיקת זרע יסודית למצוא את הסיבה ואת סוג הזהומים ולעזור לי להיפטר אחת ולתמיד מהדלקת... האם אמצא אצלך את הישועה? יש לך פיתרון? אולי גם כאן ניתן להשתמש באוזון? אני חייב לדאוג לדור ההמשך והגיל דוחק.... תודה רבה מיקי.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום חד משמעית ניתן לנסות לעזור לך. אם תכנס לאתר שלי תראה שאנחנו מטפלים בדלקות כרוניות בערמונית עיי חימום ואוזון עם אינפוזיות של מינרלים. התוצאות מדהימות!! דר דיין

23/05/2006 | 21:41 | מאת: יפה ברושי

כירורג אורולוג מומחה ולדעתי הטוב בישראל כיום, הוא בטוח יעזור לך אחת ולתמיד. הוא פשוט עזר לכל כך הרבה שאני מכירה ושמעתי שיש לו ידיים ולב מזהב. השגתי לך את המספר: בר"ג. חיוג ישיר - כוכבית 6114 ובהצלחה !

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת