נשירת שיער והקשר לאנמיה

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

11/07/2006 | 14:27 | מאת: גלית

שלום רב! לכל המשפחה שלי יש אנמיה כולל אותי אך אף אחד חוץ ממני לא סובל מנשירת שיער אגרסיבית כמוני. רמת הברזל בדם לא נמוכה בצורה קריטית פלוס אני לוקחת כדורי ברזל ודיאטה קפדנית מאוד המבוססת אל קליטת ברזל.(לקיחת הכדורים+דיאטה מלפני כחודש) לפני מספר שנים בתום בית הספר איבדתי תוך זמן קצר הרבה מאוד שיער עד כדי תספרת קצרה ועכשיו זה נראה כה חוזר שוב על עצמו. אז היה נראה כאילו ירידת הברזל בדם היה מעין טריגר לתהליך אחר שבעקבותיו היתה הנשירה. הפעם גם כן רופא המשפחה טען כי זו אנמיה ונאמר לי לקחת ברזל. אז זה לא עזר ולא יעזור כעת. מאוד רציתי לדעת מה אלי לעשות בכדי למנוע נשירה חוזרת ומה הגורמים בעבר לאנמיה? מדוע זה חוזר כל כמה שנים? בתודה מראש גלית.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לדעתי יש לך חוסר במרכיבים נוספים מלבד חוסר בברזל-והחוסר בו העלה את הנושא על פני השטח. אני נוהג במקרים כמו שלך לעשות שתי אינפוזיות של ויטמינים מינרלים חומצות אמינו חומצות שומן ואומגה 3 -מתוך מחשבה של בעיה בספיגה ולא בתזונה. דר דיין

25/08/2007 | 07:30 | מאת: חני

היי לכל מי שסובל מנשירת שיער ומרגיש בחוסר אונים כמוני . לא להתייאש יש טיפול יעיל ומדהים שמצאתי לאחר מסע חיפוש ארוך - שרק הטיפול הזה הפסיק לי את הנשירה . יש את המידע באתר העור האלטרנטיבי : חובה לדעת שיש תקווה קיימת לבעייה המאיימת הזו. http://www.ramimor.co.il/ כל טוב ורפואה שלימה לכולם.

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת