לחזור על האקו לב וצריבה בלשון

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

15/03/2007 | 19:36 | מאת: שולי

שתי בעיות אצלי ואשתדל לקצר.מתקרבת לגיל 50. לפני שנה מאחר והארגומטריה לא היתה תקינה עשו לי אקו לב,תוצאה: הפרעה דיאסטולית 2. נורמטין לא עשה לי טוב. הפסקתי לחלוטין כדורים. מסתדרת בלי. לחץ דמי תקין. מיפוי לב תקין. מתנשפת בהליכה מהירה ובעלייה במדרגות. הסטוריה משפחתית לבבית. האם לחזור על האקו לב לראות אם אין שינוי?. רמת כלורסטרול- 289. LDL-190, HDL- 82, מטופלת אך ורק באלטרוקצין. שאלתי השנייה: מספר חודשים מרגישה צריבה עזה בלשון, אדומה ומחוררת. התרופה לגרגר עוזר, אך לזמן קצר. דקטרין ג'ל- לזמן קצר. מה הסיבות והטיפול? תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום חיב לבדוק אותך. תשקלי לקיחת ויטמין B12 וחומצה פולית עם ויטמין B6 דר דיין

19/03/2007 | 20:59 | מאת: שולי

ערב טוב. שאלה עקרונית: אם לפני שנה עשיתי אקו לב והתוצאה: הפרעה דיאסטולית 2, המיפוי היה תקין, אני בלי כדורים- האם רצוי שאחזור שוב על אקו לב? 2. רופא המשפחה עשה לי בדיקות תקופתית כלליות וביקשתי שיעשה לי בהזדמנות גם בדיקות אם אין לי חוסר ויטמינים. הוא טען שזה מיותר בגלל שההמוגלובין שלי תקין. אם רמת ההמוגלובין תקין סימן שאני לא סובלת כלל מחוסר ויטמינים????? . מיזה 4 חודשים אני סובלת מהתפרצויות של בעירה בלשון, לשון אדומה, צידי הלשון עם חורים, והלשון נראית כמו לשון גיאגרפית. מידי פעם יש לי אמפטות בחניכים. האם תוכל לומר לי מה זה יכול להיות ואיזה טיפול עלי לעשות מבלי שתבדוק אותי??? רב תודות.

19/03/2007 | 21:02 | מאת: שולי

ואגב, מה דעתך על הכלורסטרול שיש לי האם אני חייבת לקחת כדורים ברמה כזו של כלורסטרול?. אני ירדתי במשקל ואיני שמנה, ואיני אוכלת מזון עשיר בקלוריות. תודה.

שלום אני הייתי עושה לך אינפוזיה עם כל הויטמינים והמינרלים. בגדול כדאי לך ךקחת ויטמינים מקבוצה B. לא סומך על בדיקות מעבדה בהקשר לויטמינים. יש מקום לחזור על אקו לב. דר דיין

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת