אורטיקריה

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

07/11/2007 | 10:25 | מאת: הניה

שלום, רציתי לדעת אם ניתן לטפל באורטיקריה בעזרת רפואה משלימה? זה התפרץ אצלי לפני 3/4 שנים וזה עבר רק אם סטרואידים. כיום זה מבצבץ מדי פעם עם מזונות מסויימים שאני אוכלת ואולי קשור גם לעליה בשקיעת הדם (כשטופלתי ע"י אלרגולוגית בזמנו, גם אז השקיעה היתה גבוהה), זה מתבטא כשבגירוד הכי קטן, העור מאדים. ובאכילת מזונות מסויימים, מופיעה פריחה קטנה, ומעין תחושות "זרמים" קטנים בגוף. בעבר טופלתי בדיקור, אבל זה לא ממש עזר, כיום אני נוטלת אנטיהיסטמין כשמופיעה פריחה.

לקריאה נוספת והעמקה
08/11/2007 | 07:28 | מאת: אבי

היי הטיפול האלטרנטיבי המומלץ למחלה הזו שהיא איומה הוא דוקא טילול אלטרנטיבי. יש לך את המידע באתר האלטרנטיבי למחלות עור ואורטיקריה. האתר . http://www.ramimor.co.il/ כל טוב ובהצלחה.

שלום כפי שעניתי לפני כן הטיפול לא קל אך באמצעות שיטת דר מאייר וזריקות דם עצמי לאיזון מערכת החיסון היו מס מקרים שמאד הצלחתי לאחר שנים ארוכות של סבל מתמשך. דר דיין http://www.dayan-clinic.co.il/

13/11/2007 | 02:52 | מאת: רמי

נשמע מעניין ומפתיע. איך הזרקת דם עצמי מאזנת את מערכת החיסון? מה הכוונה ב"איזון" מערכת החיסון? מה המנגנון? כמה דם, כמה זריקות וכל כמה זמן? האם הזרקת דם לא עצמי גם היא מועילה? יש על זה מחקרים או מאמרים שתוכל לציינם? האם הזרקת דם עצמי יעילה לעוד מצבים?

20/10/2008 | 06:35 | מאת: דקלה

להזהר מהתרופה האיומה הזו http://www.myallergy.co.il/template3b.asp?category_id=686 דר אליאס טובי והתרופה ציקלוספורין לכל הסובלים מאורטיקריה ראו כאזהרה חמורה מהתרופה ציקלוספורין . ********************************************************************** זוהי תרופה שפותחה בשנות ה 50 ובעלת טווח תופעות לוואי חמורות ביותר. היא פועלת על דיכוי מערכת החיסון באופן מחמיר ונזקיה חמורים כל כך עד כדי מצב שאם כבר עושים בה שימוש הוא מוגבל ל 3 חודשים בלבד. השימוש העיקרי שלה הוא לאנשים שעברו השתלת איברים והיא משמשת לדיכוי מערכת החיסון כדי למנוע דחייה של האיבר השתול. מאחר והיא מדכאת את מערכת החיסון ( חושפת את המשתמש בה לזיהומים בשל ככך ) ועושים בה שימוש גם לאורטיקריה. הנזק שהיא גורמת הוא נזק כלייתי בלתי הפיך - שבעבר גרם לאנשים לאבד כיליה (מה שמחייב השתלת כליה ) וכאן נשאלת השאלה מי בכלל מאשר שימוש בתרופה מסוג כזה שגם אם נניח היינו מתעלמים מתופעות הלוואי באופן תיאורטי הרי גם בשורה התחתונה היא לא מ-ר-פ-א-ת אורטיקריה בכלל לכל היותר משיגה רגיעה זמנית לזמן השימוש. לאחרונה ראיתי שדר' אליאס טובי מפרסם בגוגל " טיפול מתקדם באורטיקריה " ובעוד כמה מחלות באמצעות השימוש בהתרופה ציקלוספורין האיומה הזו. רופא שמכיר את הנושא מקרוב סיפר לי שגם לשאר הרופאים יש רתיעה מהתרופה ציקלוספורין ולא ברור מהיכן דר' אליאס טובי שואב את האומץ לרשום שזה טיפול מתקדם כשבפועל מדובר בתרופה מהנוראיה שבנוראיות הוא מפרסם ב-ת-ש-ל-ו-ם בגוגל את המודעה : " טיפול מתקדם באורטיקריה " כשמאחוריה עומד השימוש בתרופה הנוראה הזו ציקלוספורין. או שיתכן שדר' טובי הנכבד (הוא רופא מהמגזר הערבי ) נוהג אוליי לתת את התרופה אצלו במגזר שם יש פחות עירנות ויותר סומכים על הרופא בעניים עצומות בלי לבדוק גישה זו מ א ד מתאימה למגזר הערבי ! יש להזהר מעוד תרופה נוראה לא פחות שנקראת אימורן . רק בריאות לכולם ומקווה שהמידע הזה יציל קורבנות תמימים. דקלה

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת