דר' דיין, יש מחלה שהאוזון לא עוזר לה?

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

14/08/2009 | 23:52 | מאת: עוזי

עושה רושם שכמעט לכל מחלה אתה מציע טיפול באוזון, כמובן במכון הפרטי שלך. אם כל כך יעיל מדוע טיפול זה אינו ניתן באופן שגרתי בקופות חולים ובתי חולים (פרט למצבים מאוד מיוחדים)? ואם כבר, האם אוזון יעיל לטיפול בשפעת החזירים?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום עוזי א. יש מרפאות נוספות המטפלות באוזון ומספרם עולה מיום ליום. ב. אוזון יעל מאד לשורה ארוכה של מצבים לעיתים כטיפול יחידי ולעיתים בנךווה לטיפולים נוספים. ג. כשהכרתי את הטיפול באוזון לפני למעלה מ-20 שנה היו מעט מאד מרפאות בעולם שעסקו בו- אך בהדרגה מס המרפאות עולה ויותר ויתר עולה ההתענינות גם בבתי החולים. אין לי ספק לאור ניסיוני שתוך מס שנים רוב סוגי הטיפולים באוזון ינתנו במסגרת בתי החולים. ד. התחלנו לאחרונה ניסוי קליני באישור וועגדת הלסינקי בהזרקת אוזון לפרק הברך - ניסוי שנעשה במסגרת בית חולים. לפני 20 שנה זה היה יכול להחשב חלום באספמיה. ה. בוא נסה טיפול באוזון אוליזה יסייע לך להסרת הציניות. דר דיין

19/08/2009 | 18:27 | מאת: עוזי

אשמח לקרוא בכתב עת מדעי על תוצאות הניסוי בפרק הברך. דרך אגב, כמה משתתפים בניסוי, האם זה ניסוי רנדומלי מבוקר, עם קבוצת בקורת, וכפול סמיות? אוזון לציניות? זה רעיון! אוראלי, נזלי, או קרניאלי?

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת