7 שאלות על קנדידה, מחלות מערכת העיכול וטיפולים

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

31/12/2014 | 13:18 | מאת: שמואל

קנדידה 1. באוכלוסייה הבוגרת, מהו אחוז הנשאים של פטריית הקנדידה במע' העיכול או באיברים אחרים? 2. באיזה אחוז של נשאי הקנדידה הוכח שתסמונת המעי הרגיז נגרמת בגלל הקנדידה, ושריפוי מקנדידה מרפא גם את המעי הרגיז? 3. באילו שיטות אתה משתמש בטיפול בקנדידה במע' העיכול, מה אחוז ההצלחה, והאם אתה בודק נוכחות קנדידה בצואה לפני הטיפול ובסיומו? מעי רגיז ובעיות מעיים אחרות ראיתי שאתה ממליץ על שימוש בתכשיר הפרוביוטי קוליביוגן. 4. כמה זמן בממוצע נמשך הטיפול ומה העלות? 5. מה אחוז ההצלחה? 6. יש בישראל כמה מאות מטפלים אלטרנטיבים, ביניהם כמה רופאים M.D. פרט לך, האם יש עוד מטפלים שממליצים על הטיפול בקוליביוגן? ניקוי רעלים 7. באילו מקרים אתה נוהג לעשות ניקוי רעלים, כמה זמן בממוצע נמשך הטיפול, מה העלות ומה אחוז ההצלחה?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לשמואל עליך לקחת בחשבון שאני רופא פנימי ולא חוקר כך שהתשובות שתנתנה הם על סמך הנסיון הקליני שלי שהוא רב שנים לדעתי פטריית הקנדידה קיימת במעיים של 100% מהאוכלוסיה כחלק מהפלורה הנורמלית ובמקרים מסוימים על רקע תזונה חריגה וטיפולים חריפים אנטיביוטיים ואחרים-כמותה עולה. די נדיר שמטופל סובל רק מקנדידה מוגברת ובחלק גדול מהמקרי יש ביטויים נוספים כמו מעי רגיז על צורות ביטוי שונות זיהומים חוזרים בנרתיק ועוד. אין שיטה אחת לטיפול אלא שיש להתאים את הטיפול למטופל לאורח חייו למחלות נוספות מהן הוא סובל וכו. התכשיר קוליביוגן נמצא בשימוש מעל 50 שנה. אני משתמש בו לטיפול מעל 25 שנה ולפני המורה שלי גב דר פינגר השתמשה בו זמן זהה. אין כללי שימוש קבועים והם משתנים ממטופל למטופל. ניתן לקחת את התכשיר בשתיה עם מים (יש גם סירופ לילדים) או בהזרקה לשריש עם או בלי דם עצמי וכן לתת אותו בעירוי לווריד. מנסיוני ומנסיון מאות מרפאות ברחבי אירופה אחוזי ההצלחה מאד גבוהים אך יש להשתמש בתכשיר מס חודשים בתדירות הולכת ויורדת. יש עוד מס מטפלים ורופאים שלמדו ממני ומשתמשים בתכשיר. אם אתה מתכוון לקולוניק הידרותרפיה אני חושב שזו פעולה מאד חיונית באין סוף של מצבים או כטיפול יחידי או כנלווה לטיפולים נוספים. דר דיין מרכז מומחים דר דיין 03-6496888

02/01/2015 | 15:06 | מאת: שמואל

למשל במעי רגיז, מעניין לדעת כמה בממוצע נמשך הטיפול בקוליביוגן ו/או בהידרוקולוניק (כמה חוקנים בסה"כ) ומה עלות הטיפולים האלו? כתבת כי ניתן להזריק את הקוליביוגן לשריר עם או בלי דם עצמי של החולה. לא ברור מהו ההסבר המדעי לצורך להזרקת התכשיר לשריר או בעירוי לוריד (במקום בשתיה כמו שלוקחים פרוביוטיקה רגילה) וביחוד מדוע משלבים את ההזרקה התוך שרירית עם דם עצמי?

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת