קרוהן

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

06/01/2015 | 14:07 | מאת: דניאל

בן 24, סובל מכאבי בטן ושלשולים דמיים. לאחר בדיקות ואיבחון של גסטרואנטרולוג מדובר בקרוהן. שמעתי על טיפול בתכשיר קוליביוגן האם אתה יכול להרחיב בנושא?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום כיום לא קיים אף טיפול היודע להבריא מטופל ממחלת הקרון. כל הטיפולים הקיימים מכוונים לדכא את המערכה החיסונית ועיי כך להפחית את רמת הלהבות של המחלה ולהכניס את המטופל לשלב של רמיסיה . הטיפול הנכון בקרון חיב להיות משולב והוא כולל שינוי הרגלי האכילה - דיאטה נכונה בהתאם לאופי המחלה - שיפור המצב התזונתי של החולה ושימוש בתכשיר הקוליביוגן או בשתיה או בזריקות או בעירוי. כל הטיפולים האלו יכולים להנתן במקביל לטיפול התרופתי במטרה לאפשר רמיסיה מהמחלה תוך הפסקה הדרגתית של התרופות. תכשיר הקוליביוגן הוא תכשיר המופק מחיידקים פרוביוטיים אך אינו מכיל חיידקים. תכשיר זה מכיל חלבון סוכרי שהופק מחיידקים ומסייע בריפוי רירית המעיים. דר דיין

07/01/2015 | 16:17 | מאת: קוליביוגן

מיוצר מחיידק אחד שלא מוגדר כחיידק פרוביוטי קלאסי(זן מסויים של אי קולי) ואינו מכיל חלבון. Colibiogen® is a cell- and protein-free preparation obtained from the metabolic products of the Escherichia coli strain Laves. http://www.laves-pharma.de/en/product-information/colibiogen-inject/ באתר אחר נאמר שהתכשיר מכיל פפטידים, לא חלבון, תוצרי מטבוליזם של החיידק, שלא ברור מה טיבם. למרות שנמצא בשימוש (בעיקר בקליניקות אלטרנטיביות בגרמניה) כ 50 שנה, לא פורסמו מחקרים קליניים רציניים שהוכיחו את יעילותו בטיפול במחלות מעי. מעניין לדעת אם יש בישראל עוד מטפלים אלטרנטיביים שמזריקים או מערים קוליביוגן כמו ד"ר דיין. בחיפוש מהיר בגוגל לא מצאתי. נשמח לשמוע מד"ר דיין אם יש כאלה ומי הם.

13/01/2015 | 00:59 | מאת: יובל

אם אינני טועה ברעננה, אבל מה הכתובת והטלפון? תודה

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת