טיפול במרפאת כאב

דיון מתוך פורום  הרדמה, רפואה סב-ניתוחית ורפואת כאב

19/04/2012 | 15:04 | מאת: אבי

אני מטופל במרפאתכם מזה כמה חודשים(סך הכל 2 פגישות) בפגישה הראשונה הרופאה אמרה לי שחשוב שתראה אותי מנהלת המרפאה בפגישה הבאה.הגעתי לפגישה השנייה ולא נפגשתי עם המנהלת כמו שהמליצה הרופאה הראשונה שבדקה אותי..קיבלתי טיפול בכדורים שלא עזר מהפגישה הראשונה והרופא בבדיקה השניה לא עזר לי בכלל.היה לי תור נוסף למרפאתכם לפני כמה ימים אשר פיספסתי אותו עקב סיבה שלא אוכל לפרט כאן(אני סובל מעוד בעיות רפואיות)בפגישה אחרונה הרופא ביקש לראותי בעוד חודשיים וכיוון שהפגישה התפספסה על ידי זה לא צלח.נאמר לי במוקד הטלפוני שלכם שאוכל לראות רופא רק בעוד 4 חודשים מה שלא כל כך הגיוני,זה העונש שלי על שפספסתי תור?זה לא אנושי?בנתיים אני סובל מהכאבים ללא הרף ולא מסוגל לתפקד.רציתי לדבר עם מישהו במרפאה מעל המזכירות אבל הן לא מוכנות להעביר או לעזור בשום דרך(היא גם טרחה להעליב אותי ולטעון שכנראה לא כל כך חשוב לי להגיע וזאת הסיבה שפספסתי את התור)אני מבקש בכל לשון של בקשה התייחסות לפניה שלי ופתרון לעזור לי תודה רבה.

שלום רב, צור קשר עם מזכירת המרפאה בטלפון 03-9377477. בברכה, ד"ר ריטה לקר מנהלת יחידת כאב

מנהלי פורום הרדמה, רפואה סב-ניתוחית ורפואת כאב