ילדים נגד סרטן
איך נזהרים בשמש? ומה הקשר בין הטלוויזיה לאגודה במלחמה בסרטן? על שיתוף פעולה חדש ואפקטיבי לקראת הקיץ
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "ישראל היא מדינה שטופת שמש במרבית ימות השנה והקרינה בה חזקה. בשנים האחרונות עלתה שכיחות סרטן העור הממאיר, פי 6. מדי שנה מאובחנים כ- 950 מקרים חדשים של חולי מלנומה, ובנוסף יותר מ- 10,000 חולים חדשים בסרטני עור שאינם מלנומה. ניתן למנוע את התפתחות סרטן העור באמצעות מניעה של נזקי שמש מגיל צעיר וכן באמצעות התנהגות זהירה בחשיפה בגיל הילדות והבגרות. שיתוף הפעולה עם ערוץ פוקס קידס מסייע לנו להגביר את מודעות הילדים והוריהם לחשיבות ההגנה מפני נזקי השמש".
תמי לנדסמן, מנכ"ל פוקס קידס: "מטרת מסע ההסברה הינה ללמד ילדים כבר מגיל צעיר כיצד להגן על עצמם מנזקי השמש ולהטמיע בקרבם את נזקי השמש. ערוץ פוקס קידס שם לו למטרה לעודד ילדים להתנהגות נכונה בקיץ תוך פניה לילדים מתוך עולם התוכן שלהם. בחרנו להגביר את המודעות של ילדים לסכנות הטמונות בחשיפה לשמש בדרך הומוריסטית ומשעשעת ע"י שימוש בדמות , פרי המצאתם של הילדים שנקראת - "אהבלה בשמש" .
הדמות "אהבלה בשמש", הובילה כבר בקיץ שעבר וכן לפני שנתיים מסע הסברה שבמרכזו קליפ מעברון מצויר הכולל את הדמות וחברים, לקראת החופש הגדול השנה, החליטו האגודה למלחמה בסרטן וערוץ פוקס קידס להפיק שלושה מעברונים קצרים נוספים בכיכובה של הדמות המצוירת. במעברונים אלה מופיעה "אהבלה בשמש" עם חברים בשלושה מצבים המצריכים התארגנות לפני יציאה לשמש: הראשון יציאה לטיול, השני משחק בפארק, והשלישי בילוי בחוף הים, אהבלה כהרגלה אינה מתנהגת באופן שיגן עליה מפני נזקי השמש וחבריה למעברון מנסים ללמד אותה כיצד לעשות זאת. המעברונים הותאמו במיוחד לקהל היעד של ערוץ פוקס קידס , ילדים בגילאים 6-14 שנים. מטרת מסע ההסברה הינה ללמד ילדים כבר מגיל צעיר כיצד להגן על עצמם מנזקי השמש ולהטמיע בקרבם את נזקי השמש. מסע ההסברה יתחיל השבוע וימשך כל החופש הגדול עד סוף אוגוסט.
הגיע מהאגודה למלחמה בסרטן
בואו לדבר על זה בפורום רפואת ילדים