"בתחום הכירורגיה, אסור להתפשר על מקצועיות וניסיון"

(0)
לדרג
תוכן מקודם

דליה סבו, אחות כירורגית מוסמכת בכירה, מלווה מטופלים כבר יותר מ-45 שנה. על עבודתה המשמעותית היא מעידה: "כל מטופל הוא עולם ומלואו והם נשארים בליבי גם אחרי שהליווי שלי מסתיים"

אחות פרטית
055-4358508 (מספר מקשר)

בעולם הרפואה המודרני, שבו הטכנולוגיה משתנה במהירות, יש ערך רב לניסיון ולמומחיות אנושית. דליה סבו, אחות מוסמכת כירורגית בכירה, מגלמת את השילוב המושלם בין ידע עדכני לבין ניסיון עשיר של יותר מ-45 שנה בתחום.

סבו, שצברה את נסיונה בבתי חולים מובילים והקימה מרכזים רפואיים, משלבת כיום את עבודתה בחדר ניתוח פרטי עם מתן שירותי סיעוד ביתיים מותאמים אישית. "כל מטופל הוא עולם ומלואו", אומרת סבו. "המטרה שלי היא להביא את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של הטיפול הרפואי אל תוך הבית. מהניסיון שלי למדתי שבתחום הזה של כירורגיה, אסור לאף אחד להתפשר על מקצועיות וניסיון".

תחומי ההתמחות של סבו מגוונים ומקיפים, החל מייעוץ מקיף לקראת ניתוחים ועד לטיפול מורכב בפצעים וביצוע פרוצדורות סיעודיות מתקדמות. "הידע שצברתי בחדר הניתוח מאפשר לי להבין לעומק את צורכי המטופלים ולספק להם את הטיפול הטוב ביותר", היא מסבירה. סבו מציעה את שירותיה באזור תל אביב והשרון ומדגישה את חשיבות הזמינות והמענה המהיר. "בריאות לא מחכה", היא אומרת, ולכן "אני מתחייבת לתת מענה מהיר ומקצועי לכל פנייה". כיום משלבת סבו את הניסיון הנרחב שלה בסיעוד כירורגי עם מתן שירותי סיעוד ביתיים מותאמים אישית, ומבטיחה שמטופליה מקבלים את הטיפול הטוב ביותר האפשרי בנוחות בביתם.

סבו

דליה סבו. "אני מאמינה ששירותי סיעוד חייבים להתאפיין בידע מקצועי עמוק ובגישה אמפתית". צילום: פרטי

עם הביקוש הגובר לשירותי בריאות איכותיים בבית, המומחיות של סבו היא ערך יקר ערך. "אני רואה את עבודתי כשליחות, לדעת שאני יכולה לשפר את איכות החיים של המטופלים שלי, זו הסיבה שאני קמה בבוקר", היא מסבירה.

 מסע מקצועי

הקריירה של סבו בסיעוד משתרעת על פני למעלה מארבעה עשורים ומציגה מסירות לטיפול רפואי שמעטים יכולים להשוות לה. היא דור שני במקצוע. אמא של סבו, שושנה ז"ל, היתה אחות אחראית של בית החולים אסותא ואחראית חדר ניתוח. "היא היתה המנטורית שלי", מספרת סבו, "וכבר כילדה הלכתי איתה לעבודות הפרטיות ועבדנו יחד בבית חולים אסותא, היא כאחות ואני כתלמידה בבית ספר לסיעוד".

בתחילת דרכה כאחות צעירה סבו הבדילה את עצמה במהירות בזכות מחויבותה ומיומנותה. שנותיה הראשונות בעבודה עברו בבתי חולים מובילים, שם היא שכללה את מומחיותה בסיעוד כירורגי. בעבודתה לצד מנתחים מהשורה הראשונה היא צברה ניסיון יקר ערך במגוון תחומים רפואיים, מניתוחים כלליים ועד הליכים מתמחים.

במהלך השנים התרחב תפקידה של סבו מעבר לגבולות חדר הניתוח. היא החלה לקחת על עצמה אחריות רבה יותר - לספק טיפול מקיף בבתי המטופלים. מעבר זה אפשר לה להציע גישה מותאמת אישית יותר, תוך התאמת הידע הרחב שלה לצרכים הייחודיים של כל מטופל. יכולתה לשלב בצורה חלקה בין דיוק קליני לטיפול מלא חמלה הפכה אותה לאחות מבוקשת באזור תל אביב והשרון.

המסע המקצועי של סבו מאופיין בלמידה והסתגלות מתמדת. היא הדביקה את קצב ההתקדמות בטכנולוגיה ובטכניקות רפואיות, ודאגה שמטופליה יקבלו את הטיפול העדכני ביותר האפשרי. מגוון המיומנויות הרחב שרכשה לאורך השנים מאפשר לה לספק מגוון רחב של שירותים, מייעוץ טרום ניתוח ועד טיפול לאחר ניתוח.

כיום, המוניטין של סבו כאחות מוסמכת בכירה בתחום הכירורגי מבוסס היטב. היא ידועה בתשומת הלב הקפדנית שלה לפרטים ובגישתה החמה והאנושית לסיעוד. בין אם בסביבה התוססת של בית חולים או בשקט של בית המטופל, סבו מביאה אותה רמה של מסירות ומקצועיות. המסע שלה משקף מחויבות לכל החיים לשיפור תוצאות המטופלים ולשיפור איכות הטיפול בקהילה שלה. מומחיותה משתרעת על פני היבטים שונים של ייעוץ טרום ניתוח, טיפול לאחר ניתוח, ופרוצדורות סיעוד מתקדמות, ומבטיחה שהמטופלים מקבלים טיפול רפואי מהשורה הראשונה, בין אם בסביבת בית חולים או בבית.

ייעוץ טרום ניתוח וטיפול לאחר ניתוח

אחד השירותים המרכזיים שסבו מציעה הוא ייעוץ מקיף טרום ניתוח. היא מספקת למטופלים מידע מפורט על ההליכים הצפויים להם ועוזרת להם להבין למה לצפות במהלך הניתוח ובתקופת ההחלמה. ייעוץ זה כולל הנחיות לגבי הכנות טרום ניתוח, כמו הגבלות תזונתיות והתאמות תרופתיות. הגישה של סבו ממוקדת במטופל, מתמקדת בהתייחסות לכל חשש ושאלה שיש למטופלים, ובכך מפחיתה חרדה ומבטיחה שהם מרגישים מוכנים ומיודעים.

תפקידה של אחות כירורגית מתרחב הרבה מעבר לחדר הניתוח. סבו מציעה גם שירותי טיפול חיוניים לאחר ניתוח. הניסיון הנרחב שלה בטיפול בפצעים והסרת תפרים מבטיח שהמטופלים מחלימים בצורה חלקה וללא סיבוכים. היא מבצעת משימות אלו במגע עדין אך מקצועי, ממזערת אי נוחות ומקדמת החלמה מהירה יותר. בנוסף, היא מספקת הנחיות לניהול כאב ותסמינים אחרים לאחר ניתוח, ומוודאת שהמטופלים נצמדים לתכניות ההחלמה שלהם ונמנעים מנסיגות פוטנציאליות.

"אני מאמינה ששירותי סיעוד חייבים להתאפיין בידע מקצועי עמוק ובגישה אמפתית", היא מסכמת. "אני סבורה שלצד המומחיות הקלינית, אין תחליף למגע אנושי והשילוב בין הדברים מאפשר לכל מטופל לקבל את הסטנדרט הגבוה ביותר של טיפול המותאם לצרכים הרפואיים הספציפיים שלו".

(צילום ראשי: שאטרטוק)

  • צור קשר
דליה סבו - אחות מוסמכת
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום