רפואה תעסוקתית: ד"ר מגדי עאסלי – שירות רחב היקף

(0)
לדרג
תוכן מקודם

שילוב של ניסיון עם מקצועיות חסרת פשרות ויחס אישי הובילו בשנים האחרונות את ד"ר מגדי עאסלי להיות אחד המובילים בתחום הרופאה התעסוקתית באזור הצפון. זרקור

רופא תעסוקתי
052-2739550

ד"ר מגדי עאסלי הוא מומחה מוביל ברפואה תעסוקתית, המוכר בזכות השילוב של ניסיון רב עם מקצועיות חסרת פשרות ויחס אישי ואמפתי לכל מטופל. במסגרת תפקידו, במרפאת הרפואה התעסוקתית של קופת חולים כללית במחוז צפון בעפולה, ד"ר עאסלי מספק שירותים רחבי היקף המותאמים לצרכים של לקוחותיו, הכוללים גם שירותים פרטיים בתחום הרפואה התעסוקתית.

ההתמחות של ד"ר עאסלי

עם ידע עשיר ומעמיק, ד"ר עאסלי מתמחה במגוון רחב של שירותים בתחום הרפואה התעסוקתית ומציע פתרונות רפואיים תעסוקתיים למגוון מצבים רפואיים. בין השירותים המרכזיים שהוא מספק ניתן למנות חוות דעת רפואיות ותעסוקתיות מקצועיות ומדויקות - ד"ר עאסלי מכין חוות דעת רפואיות המתארות את מצבם הבריאותי של המטופלים, תוך התייחסות למצבם התעסוקתי והשפעתו על בריאותם. חוות הדעת הינה מקצועית ומדויקת ומשמשת לעתים קרובות בסיס להחלטות בוועדות רפואיות ובתביעות מול גורמים כמו מעסיקים וחברות ביטוח.

ליווי בוועדות רפואיות ותביעות נזיקין

ד"ר עאסלי מלווה את מטופליו לאורך כל התהליך של ועדות רפואיות, תביעות נזיקין מול מעסיקים, חברות ביטוח, ביטוח לאומי וחברות פנסיה. הליווי האישי והמסור נועד להבטיח שהמטופלים יקבלו את המענה המלא והמדויק בהתאם לזכויותיהם הרפואיות והתעסוקתיות.

ביצוע בדיקות פיקוח לפי תקנות משרד העבודה -ד"ר עאסלי גם מבצע בדיקות רפואיות לפיקוח על בריאות העובדים בהתאם לתקנות משרד העבודה. מטרת בדיקות אלו היא להעריך את מידת התאמתם של העובדים לתנאי העבודה ולמנוע סיכונים בריאותיים פוטנציאליים.

הערכת סיכונים תעסוקתיים במקומות עבודה

כאחד המומחים המובילים בתחום הרפואה התעסוקתית, ד"ר עאסלי מעריך סיכונים בריאותיים הנובעים ממקומות העבודה. הערכות אלו כוללות זיהוי מחלות מקצוע ותנאי עבודה העלולים לפגוע בבריאותם של העובדים, תוך מטרה להציע פתרונות לשיפור הבריאות בעבודה.

בנוסף, ד"ר עאסלי מתמחה בזיהוי וקביעת קשר סיבתי בין תנאי עבודה למחלות מקצועיות. השירות כולל בדיקה מעמיקה של תנאי העבודה ואופי המחלה, במטרה לקבוע האם קיימת השפעה ישירה בין השניים.

כחלק מהמומחיות שלו, ד"ר עאסלי מטפל בזיהוי של סרטן תעסוקתי – סוגי סרטן הנגרמים כתוצאה מחשיפה לחומרים מסוכנים במקום העבודה. יכולתו לזהות את המחלה בשלביה הראשונים מאפשרת טיפול מיידי ושמירה על בריאות העובדים.

קביעת דרגות נכות

ד"ר עאסלי קובע דרגות נכות לעובדים שסובלים ממחלות או פגיעות הקשורות לתנאי עבודתם, ובהתאם לכך, מנפיק אישורים המתאימים לאובדן כושר עבודה מלא או חלקי. האישורים מהווים כלי חשוב בהבטחת זכויותיהם של העובדים מול מעסיקים, ביטוח לאומי וחברות ביטוח.

גישה אישית

ד"ר עאסלי מאמין שבריאות תעסוקתית היא זכות יסוד לכל עובד. כל מטופל זכאי לטיפול אישי ואמפתי, תוך הבנה מעמיקה של מצבו הרפואי והתעסוקתי. ד"ר עאסלי שואף להעניק למטופליו שירות ברמה הגבוהה ביותר, כשהוא נעזר בידע העדכני ביותר בתחומו. המטרה היא לעזור לכל מטופל להשיג את התוצאות הטובות ביותר, תוך שמירה על בריאותו וזכויותיו הרפואיות והתעסוקתיות.

לסיכום, אם אתם מחפשים ד''ר מומחה, מנוסה, אמין ואמפתי ברפואה תעסוקתית, ד"ר מגדי עאסלי הוא הכתובת הנכונה עבורכם. נסיונו הרב, מקצועיותו וגישתו יהוו עבורכם בסיס מצוין לשיפור הבריאות התעסוקתית והשגת כל הזכויות המגיעות לכם.

צרו קשר עם ד"ר עאסלי כדי לקבוע פגישת ייעוץ. טל': 052-2299880

  • צור קשר
ד"ר מג'די עאסלי - רפואה תעסוקתית
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום