שלום, זו פעם שניה שאתר סופרפארם לא מאשר אחד מכרטיסי האשראי שלי ,ולא מאשר את קבלת ההזמנה. מאתר כרטיס האשראי קבלתי אישור שהעסקה אושרה, אבל, למעשה לא התבצעה הזמנה, לא קבלתי מהאתר מספר הזמנה, כלומר: הכסף נשאר איפשהו בדרך. אשמח לקבל פתרון. זו פעם שניה שזה קורה. זה אומר: 1. סופרפארם לא קיבל תשלום ו2. 190 שח נמצאים במקום שאינו סופרפארם אינם אצלי ולא מהווים תשלום למוצר שקניתי אצלכם. תמר וייל 0544340780. תודה על התייחסותכם ומענה טלפוני לפתרון הבעיה.
פשוט איו שירות לקוחות יותר - לא רותים לשמוע או לדבר - רק רובוטי ולזה איו צפתרונות רק תסכול. אני גם לא ממליצה להשתמש בספקים חיצונים באתר שלהם. היו לי המון בעיות כבר פעמיים. השירות לקוחות מאוד מאוד איתי בכל זאת.